Tilbakeblikk 22.06.2018

Postene under denne overskriften er utfyllende stoff til tidligere innlegg i bloggen.

___________________________________________________________________________

Bli ikke kunde hos NextGenTel (11.05.2018)
Fra NextGenTel har jeg fått en kreditnota på kr 497,- til dekning av de ca. kr 2000,- jeg hadde som ekstra utgifter under uken uten internett. NextGenTel var ikke var villig til å ordne en reserveløsning da bredbåndskabelen ble ødelagt av en gravemaskin, selv om de  uten tvil kunne sendt regningen for sine ekstrautgifter videre til den som forvoldte skaden. Jeg registrerer også at av de tre NextGenTel-abonnentene her på bruket er det bare jeg som har fått forhøyet kompensasjon. De andre har kun fått fradrag for den tiden de var uten nett.
Omtrent samtidig som den “rause” kompensasjonen fra NextGenTel fikk jeg melding fra de som planlagger å bygge ut fibernett her i strøket, om at ubyggingen blir satt i gang. Tre abonnenter forlater NextGenTel til fordel for en bedre og billigere løsning, og når det gjelder kundeservice, skal det ingenting til for å bli bedre enn NextGenTel.

(Innlegget ble påbegynt 22.06.2018 og fullført 22.06.2018)
___________________________________________________________________________

Share
Del dette innlegget med andre på Facebook, Twitter, e-post o.l.
Bli følger av denne bloggen – se øverst i spalten til venstre

Kommenter dette innlegget

Til innholdsliste for denne utgaven

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

Knappen “Publiser kommentar” sender kommentaren til Torgeir, som leser den og eventuelt legger den ut her.
Husk å svare på regnestykket før du klikker på publiser-knappen!
For å stoppe eventuelle automatiske reklamehenvendelser, legger WordPress inn en sperre med et regnestykke som skal besvares med et tall. Forhåpentlig er ikke det engelske regnestykket for vanskelig! Har du problemer, så bruk e-post: ttt(krøllalfa)skoletjenesten.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

three × 4 =