Postene under denne overskriften er utfyllende stoff til tidligere innlegg i bloggen.
___________________________________________________________________________
Bli ikke kunde hos NextGenTel! (11.05.2018)
Brudd på Telenors kabel og det at NextGenTel ikke ville gjøre noe for å hjelpe midlertidig med trådløst nett e.l., gjorde at alle her på bruket var uten internett i én uke. Jeg krevde for egen del kr 2000 i refusjon fra NextGenTel til dekning av ekstrautgifter, og ble tilbudt kr 497. Så kom første faktura, der ingenting var fratrukket. Overskriften viser til et innlegg for to uker siden. All kontakt med NextGenTel siden da har vært argumenter for det overskriften sier: Bli ikke kunde hos NextGenTel
E-post til NextGenTel_____________Svarrunde_______________Faktura
Engelsk (p)syke (04.05.2018)
Fartein Ask Torvik var med i et lydklipp, og har svart i en e-post (forsinket en uke p.g.a. NextGenTels nettbrudd).
(Innlegget ble påbegynt 25.05.2018 og fullført 25.05.2018)
___________________________________________________________________________
Del dette innlegget med andre på Facebook, Twitter, e-post o.l. |
Bli følger av denne bloggen – se øverst i spalten til venstre |
Til innholdsliste for denne utgaven
Knappen “Publiser kommentar” sender kommentaren til Torgeir, som leser den og eventuelt legger den ut her.
Husk å svare på regnestykket før du klikker på publiser-knappen!
For å stoppe eventuelle automatiske reklamehenvendelser, legger WordPress inn en sperre med et regnestykke som skal besvares med et tall. Forhåpentlig er ikke det engelske regnestykket for vanskelig! Har du problemer, så bruk e-post: ttt(krøllalfa)skoletjenesten.no